Felaket Kurtarma

Disaster-recovery- servis, iş akışlarının hızlı bir şekilde kurtarılmasını ve ana veri merkezinde bir kaza veya mücbir sebep durumunda hizmetlerin çalışmasını sağlamak için bulut bilişimini kullanır.

Çalışma sistemlerinin olağanüstü durumda kurtarılması

Disaster recovery (draas - Disaster-recovery-as-a-service), BT altyapısının sorunsuz çalışmasını sağlamak için bir dizi altyapı çözümüdür.

Ekipmanın arızalanması veya müşterinin veri merkezinde mücbir sebep olması durumunda, olağanüstü durum kurtarma çözümleri altyapının tamamını veya bir kısmını sağlayıcının veri merkezine kısa bir sürede aktarmanıza ve yeni veri merkezinde çalışmaya devam etmenize olanak tanır.

Hizmet, bir işletmenin belirli bir kararla belirlenen süre içinde normal işleyişine geri dönmesini sağlar.


hesap makinesi

Backup Kararı

Veri yedekleme
Active - Passive

aylık 282₺ başlayan fiyatlarla

RTO/RPO:veri miktarına bağlıdır / 1 saatten itibaren


Her tür işletme (küçük işletmeler dahil)


Veri kurtarma süresi kritik değildir, küçük veri kaybı


Güvenilirlik için dosyaların 3'ten fazla kopyası ve sürümü


Birden fazla geri yükleme noktası


Coğrafi dağıtılmış barındırma


Kısmen hasarlı ve kayıp verilerin kurtarılması


ÇÖZÜME GİTÖ

Çözüm VM Replication

Verileri uzak siteye çoğaltma
Active - Standby

aylık 877₺ başlayan fiyatlarla

RTO/RPO: 30 dakikadan /15 dakikadan itibaren


Web platformları, e-commerce, BigData


Kaza sonrası kurtarma, iş süreçlerinin sürekliliği


Temel hata toleransı SLA 99.982%


Birden fazla kopya kurtarma noktası


Basitleştirilmiş failover ve failback


Herhangi bir sanallaştırılmış uygulama için Near-CDP


ÇÖZÜME GİTÖ

Çözüm SyncCluster

Eşzamanlı veri yansıtma
Active - Active

aylık 1812₺ başlayan fiyatlarla

RTO/RPO: 30 saniyeden / 0 saniyeden itibaren


Bankalar, büyük BT ve devlet şirketleri, BigData


Yüksek felaket toleransı ve hizmet kullanılabilirliği


Hata toleransı SLA %99.99


Doğal felaketlerden bile korunma


Veri merkezleri arasındaki mesafe 10 km


Veri Depolama Sistemi (DSS) düzeyinde çoğaltma sağlanır


ÇÖZÜME GİTÖ

Bulutta olağanüstü durum kurtarma düzenlemenin avantajları

  • Sermaye maliyeti yok
  • Kolay dağıtım ve test
  • Multi-cloud çözümleri oluşturma olanağı
  • İki Tier III veri merkezinin varlığı
  • Profesyonellerin en iyi çözümü seçme deneyimi
  • Drp'yi oluşturuyoruz (disaster recovery plan)
Disaster Recovery


Neden Cloud4U'ye güvenmelisiniz?

"Bulutlarda" 15 yıl
Şirket, 2009 yılından bu yana bulut hizmetleri pazarlarında başarıyla faaliyet gösteriyor.
Güvenilir altyapı
TIER III seviyesinde 4 veri merkezi, Kurumsal seviyenin önde gelen satıcılarından donanım ve yazılım: HP, Cisco, Juniper, NetApp, VMware, Veeam, Microsoft.
Temel SLA %99,982
Optik halka, MetroCluster ve artıklık mekanizmaları,%99,99 SLA'ya kadar hizmet esnekliği sağlar.
Şeffaf faturalama sistemi
Saatlik faturalandırma ve pay-as-you-go, yalnızca gerçekten tüketilen kaynaklar için ödeme yapmanıza olanak tanır.
Coğrafi olarak dağıtılmış yedekleme
Ayrı bir coğrafi-uzak veri merkezinde bir yedeğin otomatik olarak oluşturulması.
Esnek ölçeklendirme
Teknik desteğe başvurmadan kaynakları artırın ve azaltın.
7/24 teknik destek
Teknik destek uzmanları herhangi bir talebi 10 dakika içinde cevaplayacaktır.
Ortaklık Programı
Cloud4U ile yıllık Sözleşmenin %35'ine kadar kazanın. White Label mevcuttur.

SSS

Yedekleme veri merkezi - nasıl bir hizmettir?
Yedekleme ve çoğaltma, çalıştırılmaya hazır bir sanal makinenin (VM) kopyasına sahip olmanızı sağlar. Birincil sanal makine başarısız olursa, hemen boştaki sanal makineye geçebilirsiniz.
Onu bir dosya deposu olarak kullanabilecek ve diğer kullanıcılara ona erişim verebilecek miyim?
Hayır, yapamazsınız. Bunun için "Bulut depolama" hizmeti var.
Nasıl ve hangi yazılımla çalışıyor?
Veeam yazılımı tarafından desteklenmektedir.
Kopya sayısını kendim belirleyebilir miyim?
Evet yapabilirsiniz.
Verileri kendi başıma çekebilecek miyim?
Evet yapabilirsiniz.
Yedekleme sanal makinenin tamamı için bir bütün olarak mı yapılır yoksa tek tek dosya ve klasörleri yedeklenebilir mi?
Tüm sanal makineler yedeklenir. Bireysel dosyalar veya klasörler yedeklenemez.
Bizim tarafımızdan herhangi bir yazılıma ihtiyacımız var mı?
Evet, müşteri tarafında Veeam-client gerekir.
Sorunuzun cevabını bulamadıysanız, bilgi tabanımıza gidin, sitedeki danışmanlarımıza çevrimiçi sohbeti kullanarak sorun veya tiket sistemini kullanarak bir destek talebinde bulunun..

İstek gönder
Bir çözüm veya hizmetle ilgileniyorsanız yöneticilerimize bildirin. 2 saat içinde sizinle iletişime geçecekler.
Ayrıca size 30 gün ücretsiz erişim sağlayacağız
Scroll up!